No niin, nyt olen vihdoinkin päässyt nettisivuja päivittämään. Toki olen sitä jo pari viikkoa tehny, mutta pikkuhiljaa alkaa olla valmista. Muutaman kuvan kun vielä saa niin sitten on sivut valmiit, samaan aikaan kun käsiohjelma tulee painosta, joten aikataulussa ollaan. Kun käsiohjelma tulee painosta (varmaankin ensi viikolla) niin sitten pääsen kunnolla postittelemaan niitä. Laskin tuossa, että sellaset 1000 esitettä pitää postittaa, joten hommaa riittä :)  Onneksi on suurin osa kuorista ja tarroista jo tehty, ei tarvii kaikkea yhteen putkeen tehdä.

Nettisivujen päivitys on täällä meillä aika helppoa. Kopioi ja liitä toiminnolla vaan tarkistettu teksti nettiin ja tallenna :) Jopa minä vähän huonompi näissä tietokonejutuissa osasin tätä tehdä. Olen kyllä todella monta sähköpostia laittanut sivujen kokoojalle, se varmaan repii tälläkin hetkellä hiuksia päästään mun tyhmien kysymysten takia :D Hän on kyllä ollut todella kärsivällinen ja on ymmärtänyt kaiken mitä olen selittänyt, ja voin luvata että välillä on itselläkin hukassa että mitähän ihmettä minä nyt yritän selittää... Mutta maaliviiva häämöttää jo joten voitolla ollaan :)

Hiihtoloma viikko oli täällä todella hiljainen, ehkä viisi ihmistä töissä :) Päästiin silloin perjantaina muuttamaan uuteen huoneeseen ja Tanjan kanssa kaikki kannettiin kahdelleen, jopa nämä h******* painavat pöydät portaita pitkin alas. Oltiinkin sitten ihan poikki ja istuttiin uudessa huoneessa ja katseltiin kattoon varmaan puoli tuntia. Sen jälkeen vähän etuajassa kotiin mutta olimme sen ansainneet.

Nyt jos viimeisiä kuvia lähtis liittämään ja sitten vois hymyillä kun yksi etappi on takana.