Hello vaan kaikki!

Nyt sitten on käsiohjelmat postitettu ja jokunen kirjekin on jo tullut takaisin kun osoitteet oli väärät. Siihen meni muutama päivä, onneksi oli vähän apua toisista harjottelijoista. Voin luvata kaikille epäilijöille, että kun on 1000 käsiohjelmaa postitettu niin kuoret sulkeutuu melkein itsestään  :D Se oli semmosta aivot narikkaan hommaa....

Meillä oli maanantaina Runoviikon markkinointitilaisuus Aleksanterin teatterilla Helsingissä. Aikamoinen tavaran roudaaminen oli mutta kiva reissu oli. Kaikki meni hyvin, tarjottavat oli paikalla ja ihmisiäkin oli tullu. Joten homma oli hanskassa. Sitten kylläkin pikkunen ongelma, minä myöhästyin junasta. Eli siis MINÄ OLIN MYÖHÄSSÄ!! (ylläri!!) No ei kai siinä, lippuluukulle ja kyselee et miten täältä pääsee Kajaanin takas. Sain sitten vaihdettua lipun myöhäsempään Oulun kautta menevään junaan. Eli pääsin kotiin, tosin matka kesti 12 tuntia, 6 tunnin sijasta.....Olin ihan sika väsyny ku pääsin kotiin mutta olin kuitenkin KOTONA!!!

Loppu viikko onkin sitten menny erinäköisten kutsuttavien ihmisten osotteiden läpikäymisessä ja Runoviikon lippuja tehdessä.

Aurinko paistaa ja viikonloppu on vapaa joten hyvää kevättä ja viikonloppua kaikille!!!